Thursday 6 May 2010

Na Wilivanua Mai Isireli E Sega Ni Tokoni (The Unsupported Census In Israel)

Thought: If Yahweh Approves, Do It With All Your Heart.

..................................

Serving For The 6th May, 2010

A qai tu o Setani me saqati Isireli, ni vakayarayarataki Davide me vakayacora e dua na wilivanua e Isireli. 02 Kaya o Davide vei Joabe kei ira na na nodra iliuliu na tamata, Lako, lai vakayacora e dua na wilivanua vei ira na Isireli, me tekivu mai Bia-shiba me yaco sara i Dani; qai lesu mai vei au, meu rawa ni kila na iwiliwili ni tamata. 03 Kaya o Joabe vei Tui Davide, Me vakadrautaki ira cake mada ga na kedra iwiliwili na nona tamata e na gauna oqo, o Jiova (Yahweh); ka laiva na mata ni noqu turaga (master) na tui me raica, baleta era nona dauniveiqaravi taucoko; na cava tale e via cakava kina na ka oqo na noqu turaga (master) na tui? 04 A qai yaco ga na nona vosa na tui vei Joabe. A mani lako o Joabe, me roboti Isireli taucoko oti qai lesu tale mai i Jerusalemi 05 A solia o Joabe na isoqoni ni kedra iwiliwili na tamata vei Davide. Na kedra iwiliwili na luvei Isireli e duanamilioni, duanadrau na udolu na tamata dau vakaiyaragi e na iseleiwau: ia o ira na Yahuda, era le vanadrauvitusagavulu na udolu na tamata, era dau vakaiyaragi e na iseleiwau. 06 O ira na Livai na bete kei ira na mataqali Beniyamini era a sega ni wili e na iwiliwili qo, baleta o Joabe a sega ni taleitaka na nona vosa na tui; a qai sega ni wiliki ira kina.

07 ¶ O Jiova (Yahweh) a rarawataka na ka oqo, baleta ni wiliki ira na Isireli o Davide. 08 Oti qai kaya o Davide vei Jiova (Yahweh), Au sa valavala ca dina vakalevu, niu cakava na ka oqo; ia qo, ni kauta laiva na ivalavala ca ni nomuni dauniveiqaravi; baleta au a cakava e dua na ivalavala lialia.

1 Veigauna 21:1-7



Nanuma qo: O koya e kabukaburaki vakamanini e na tatamusuki vakarauta ga, ia o koya e kabukaburaki vakalevu e na tatamusuki talega vakalevu. 07 Laivi ira na tamata yadudua me ra dui tausoli mai na lewa ni dui lomadra, ka me kakua ni vakavorakitaki se vakasaurarataki; baleta na Kalou (Yahweh) e taleitaki koya e dau solika e na yalomarau.

2 Corinthians 9:6-7.



Read The Bible in a Year (Wilika Na iVola Tabu E Na Dua na Yabaki).

Siga (Day)

Tikinisiga (Date)

Mataka (Morning)

Yakavi (Evening)

126

May 6

1 King 12-13

..

May the Name of Yahweh, Mighty One of Avraham, Yitzach and Ya'akov be freely published in the world today, so that people will learn that Yahweh (YHWH) is one.

No comments: