Sunday 10 October 2010

Na Veivueti Yalataki Nei Jiova (The Promised Salvation of Yahweh).

Thought:  Yahweh Will Save Isra’yl, Y’hudah And Others
...................... 
Serving For Yom Reeshone 2nd Cheshvan, 5771
Oqo, na ka e kaya o Jiova (Yahweh), O cei e a buli i yau mai na katonigone meu na mai nona italai, me na lai kauti Ya’akove lesu mai vua, me qai vakasoqoni Isire’yili vata; au sa vakalagilagitaki e na mata i Jiova (Yahweh); na noqu Kalou (Mighty One ) sa yaco me noqu kaukaua. 6 Kaya o koya, E ka lailai wale na nomu  mai noqu italatala mo vueti ira cake na veimataqali i Ya’akove, ka vakalesui ira mai na Isireli era maroroi tiko: Au sa soli i iko mo nodra rarama na veimatanitu, mo yaco talega mo vu ni veivueti e na vukuqu i na iyalayala kei vuravura.


O iko, Peceliema Ifarata, e dina ga ni o lailai sara e na kedra maliwa na udolu na tauni e Yahuda, ia maivei iko e na basika mai e dua na iliuliu me liutaki Isire’yili; o koya, na nona veilakoyaki a se kilai sara mai na gauna makawa, mai na gauna e sega ni vakaiyalayala. 03 Mai na gauna oqo, o koya e na vueti ira, me yacova na gauna me vakasucu kina  o koya e taratara tiko: oti, o ira na vo vo ni loga tacina era na qai lesu vei ira na luve i Isire’yili. 04 E na qai tu mai o koya me veiliutaki e na kaukaua i Jiova (Yahweh) e na lagilagi ni yaca i Jiova (Yahweh) na nona Kalou (Mighty One); era sa na qai lesu na tamata; baleta e na gauna oqo na nona veiliutaki sa na tete i na iyalayala kei vuravura. 05 E na qai yaco na sautu ni ra sa lako mai na kai Ashura me ra mai kabata na noda vanua, me ra buturaka na noda veivale vakatui; eda na qai vakatura cake me ra saqati koya e vitu na liuliu kei na walu na nodra ravouvou na tamata.





Read The Scriptures (Tanakh) in a Year
(Wilika Na iVola Tabu E Na Dua na Yabaki).
Siga (Day)
Tikinisiga (Date)
283
October 10
Reading
Hebrew Date
Yesha’yahu 43-44
Cheshvan 2
           



May the Name of Yahweh, Mighty One of Avraham, Yitz'chak and Ya'akov be freely published in the world today, so that people will learn that Yahweh (YHWH) is one.

No comments: