Wednesday 10 April 2013

O Yahuwe E Ledua (YHWH Is One)


Thought: I Am The First And The Last, Beside Me There Is No Other- YHWH
…………………
Serving For Yom Sheini, Nisan 28, 5773
(NB. In Counting Days Toward Shavu’ot: Today Is Day 10 out of 50)

MAI NA NEVI’IMI AKARONIMI FROM THE NEVI’IM ACHARONIM)
Vakarorogo mada, i Ya'akove na noqu dauniveiqaravi;  kei iko i Yisira'yili, o iko au a digitaki [iko]. 2 Oqo na ka e kaya o Yahuwe (YHWH) o koya e a buli i iko e na loma ni katonigone, [o koya talega e na] vukei iko; Kakua ni taqaya, i Ya'akove, noqu dauniveiqaravi; kei iko i Yeshuruna, o iko au a digitaki [iko]. 3 Baleta au na sovara na wai e na dela ni vanua karamaca, kei na soniwai drodro i na vanua mamaca; au na sovaraka na Yaloqu vei ira na nomu kawa; kei na veivakalougatataki vei ira na nomu lalai  era tubu mai vei iko. 4 Era na tubu cake e na maliwa ni veico, me vaka na veiwilou e na bati ni wai drodro. 5 E dua e na rawa ni kaya, O au, au nei Yahuwe (YHWH). Ia e dua tale e na kacivi e na yaca i  Ya'akove. Ia e dua tale e na vola, ni o koya e nei Yahuwe (YHWH), qai vakayacani koya vakataki koya e na yaca ni matavuvale i Yisira'yili. 6 Qori e kaya o Yahuwe (YHWH) na nodra tui na Yisira'yili ka nodra ivakabula, o Yahuwe ni lewevuqa (YHWH-Tzva'ot); O au na imatai, o au talega na iotioti; e yasaqu e sega tale ni dua na Kalou (Mighty One). 7 O cei tale e vakataki au? Laivi koya me vosa cake mai! Laivi koya me vakaraitaka sara vakamatata vei au, na veika sa yaco tiko, mai na gauna au a vakatikori ira kina na veimatatamata makawa; laivi koya me vakatakila na ivakatakilakila kei na veika e na yaco maimuri. 8 Kakua ni domobula, kakua ni taqaya, au a sega beka ni tukuna vei kemuni na veika oqo mai na veitabagauna makawa?  Au a sa tusanaka oti, o kemuni sara ga oni noqu ivakadinadina. E tiko tale beka e dua na Kalou (Mighty One) me kequ ikarua?   E sega tale ni dua na Uluvatu, au sega mada ni kila e dua.

NA IVAQA NI BULA (FOOD FOR THE SOUL)
O ira era dauvakasama era na dauvakavulewa, ia o ira na vucesa era na vakasaurarataki me ra cakacaka.

LOMANI YAHUWE NA NOMU KALOU (LOVE YHWH YOUR MIGHTY ONE
Ia era se vakatovolea ga ka vakacudruya tiko ga na Kalou Cecere (Yl Ylyon), era qai vakabebe me ra saqati koya, e na nodra sega ni via bulamuria na nona ilesilesi; 57 Era a vuki lesu ka cakacakataka e na tawavakabauta, me vakataki ira ga na nodra itubutubu; era sega ni rawa ni nuitaki, me vaka e dua  na dakaititi e sega ni vakadreti rawa [na kena wa]. 58 Era vakacudrui koya e na nodra veitikina cecere, era qai nakita me ra vakavuna na nona didivaka na nodra kaloumatakau ceuceu. 59 Na Kalou (Mighty One) a rogoca qai tubu na nona yalokatakata; a tini me vakasisilataki ira vakaoti na Yisira'yili: 60 E a vakanadakuya na nona valetabu  mai Shailo, na vale laca a tara o koya me na dau vakaitikotiko kina e na  kedra maliwa na nona tamata; 61 E a solia laivi na nona kaukaua me ra kauvakavesu, kei na nona isakisaki i na nodra kaukaua na meca. 62 E a soli i ira na nona tamata i na iseleiwau; qai tubu tikoga na nona yalokatakatataki ira era nona ivotavota. 63 Na bukawaqa a tilomi ira na nodra cauravou; o ira na nodra goneyalewa tabutagane sa sega na nodra sere ni vakamau,  64 O ira na nodra kohanimi era a bale e na iseleiwau; o ira na nodra dui yada era a sega ni tagilagalaga rawa.

 
Read The Tanakh in a Year (Wilika Na iVola Tabu E Na Dua na Yabaki).
Siga (Day)/Blog
Tikinisiga (Date)
Blog No. 199 in 5773 (Total 1926)
April 8, 2013
Reading
Hebrew Date
M #1: Nisan 28, 5773
Click The Bible Text To Read It In Gateway In Another Language Or Version


YHWH bless you and keep you; 25 YHWH make his face shine upon you and give you life; 26 YHWH lift up his countenance upon you and give you peace. B’midbar 6:24-26 May the Name of Yahweh, Mighty One of Avraham, Yitz'chak and Ya'akov be freely published in the world today, so people can know him and find blessings.

No comments: