Thursday 29 April 2010

O Ebasalome Na Luvei Davide (Absalom, David’s Son)

Thought: Our Children Reflect What Is In Our Hearts As Parents

........................................

Serving For the 29th April, 2010

O Ebasalome a tiko mai Jerusalemi me yabaki rua, ia a sega vakadua ni raica na matana na tui. 29 A qai talatala o Ebasalome me lai lako mai o Joabe, me mai talai koya mada vua na tui; ia a qai sega ni via lako vua o koya; a mani talatala tale e na ikarua ni gauna ia a sega tiko ga ni lako mai vua. 30 Kaya sara o Ebasalome vei ira na nona dauniveiqaravi, Raica, e dua tiko na qele nei Joabe e toka volekata toka na noqu. Veitalia ga ke witi se barile, lako lai vakama yavu. Era mani vakama na vanua nei Joabe o ira na dauniveiqaravi nei Ebasalome. 31 Sa qai tu o Joabe me lako i na vale nei Ebasalome qai lai tarogi Ebasalome, Na cava era vakama kina na noqu vanua o ia na nomu dauniveiqaravi? 32 Sauma vei Joabe o Ebasalome, Raica, au a talatala yani mo lai lako mai, meu rawa ni mai talai iko vua na tui, mo lai taroga se cava au lai kau mai kina mai Qesuri? A vinaka cake vei au na noqu tiko voli mai keya; ia qo au sa via lai raica na tui, kevaka e tiko na noqu cala ia me vakamatei au sara o koya. 33 A mani lako vua na tui o Joabe, qai lai tukuna vua na vosa nei Ebasalome; qai kacivi Ebasalome; qai lako mai kina vua na tui o Ebasalome, cuva sobu e mata ni tui me tara na dela ni qele na matana; oti qai reguci koya na tui.

2 Samuela 14:28-33



Vakatavulica cake na gone e na sala e dodonu me dau muria; ia ni sa qase mai e na sega vakadua ni toso tani mai kina.

Vakaibalebale 22:6


Read The Bible in a Year (Wilika Na iVola Tabu E Na Dua na Yabaki).

Siga (Day)

Tikinisiga (Date)

Mataka (Morning)

Yakavi (Evening)

119.

Epereli 29

II Samuela 21-22

..

May the Name of Yahweh, Mighty One of Avraham, Yitzach and Ya'akov be freely published in the world today, so that people will learn that Yahweh (YHWH) is one.

No comments: