Friday 15 October 2010

Vakarokorokotaki Jiova (Reverence Yahweh)

Thought: How Can We Revere Yahweh
......................... 
Serving For Yom Khah Mee Shee, 7th Cheshvan, 5771
O iko mo vakarokorokotaki Jiova (Yahweh) na nomu Kalou (Mighty One), mo dau qaravi koya, ka dau bubului ga e na Yacana. 14 O iko mo kakua ni muria na veikalou (elohim) ni veigauna sa sivi, na nodra kalou (elohim) na vei matanitu era vakaitikotiko wavolivoliti kemuni; 15 O Jiova (Yahweh) na nomuni Kalou (Mighty One) e Kalou (Mighty One) gugumatua e na kemuni maliwa, de qai tubu saqati kemuni na leva i Jiova (Yahweh) na nomuni Kalou (Mighty One) qai vakawabokotaki kemuni mai na dela i vuravura. 16 Mo kakua ni vakatovolei Jiova (Yahweh) na nomuni Kalou (Mighty One), me vaka oni a vakatovolei koya kina e na yalo ni veivakatovolei. 17 O iko mo bula muria vakavuku na lewa nei Jiova (Yahweh) na nomuni Kalou (Mighty One), bau kina na nona ivakaro, na nona ilesilesi kei na nona veilawa e a vakarota vei kemuni. 18 O iko mo cakava ga na ka e vinaka ka dodonu e na mata i Jiova (Yahweh); me rawa ni vinaka vei iko na bula, me qai rawa ni o lako yani mo lai taukena na vanua bulabula a bubuluitaka vei ira na tamamuni o Jiova (Yahweh), 19 ka me qai vakadrukai ira talega na kemuni meca e matamuni, me vaka a kaya o Jiova (Yahweh).


E dua vata ga na lawa e na vauci kemuni, ruarua o kemuni vata kei ira na tavuki (proselyte) era vakaitikotiko kei kemuni. qori e dua na lawa tawamudu e na nomuni veitabagauna kecekece sara; o ira na tavuki era tautauvata kei kemuni e mata i Jiova (Yahweh)  16 E dua na lawa kei na dua na lewa me baleti kemuni, me baleti ira talega na tavuki era vakatikotiko vata kei kemuni.


Me vakasausau na ligamuni na tamata kecekece; moni kaila vua na noda Kalou (Mighty One) e na domo ni qaqa. 2 Baleta o Jiova Cecere (Yahweh Ylyon) me vakarokorokotaki (reverenced); ka ni o koya na Tui e dela i vuravura taucoko.



Read The Scriptures (Tanakh) in a Year
(Wilika Na iVola Tabu E Na Dua na Yabaki).
Siga (Day)
Tikinisiga (Date)
288
October 15
Reading
Hebrew Date
Yesha’yahu 50-52
Cheshvan 7


May the Name of Yahweh, Mighty One of Avraham, Yitz'chak and Ya'akov be freely published in the world today, so that people will learn that Yahweh (YHWH) is one.

No comments: