Saturday 16 February 2013

Nanumi Tale O Zoa (Zoar Remembered)


Thought: Punishment If Felt Deep Down, Brings Real Changes To People,
............... 
Serving for Shabbat, Adar 06, 5773
MAI NA NEVI’IMI AKARONIMI (FROM THE NEVI’IM ACHARONIM)
E na gauna e yaco mai kina na siga oya, o Zoa e na guilecavi me  vitusagavulu na yabaki, oya na ibalavu ni nona bula e dua na tui. Ni cava na vitusagavulu na yabaki, na veika e na yaco vua e na tautauvata kei na veika e yaco vua na yalewa saqamua saumi e na sere oqo; 16 Taura e dua na hapi; veilakoyaki e na loma ni korolevu, kemuni na yalewa saqamua saumi vakaloloma oni sa guilecavi. Qiria vakamikamica na ivakatagi, lagata kece na nomu sere, me rawa ni ra nanumi iko tiko. 17 E na gauna sa cava kina na vitusagavulu na yabaki, o Yahuwe (YHWH) e na qai nanumi Zoa tale. O koya e na tekivu taura tale na kenaisau, qai tekivu tale me cakava na nona cakacaka me saqamua saumi tale vei ira kece na veimatanitu e vuravura. 18 Ia na nona iyau kei na kena isau sa na vakatabui vei Yahuwe (YHWH), era sa na sega ni kumuni vata, se  maninitaki vakavuni, baleta na nona tubu kece sa na nodra o ira era tiko e na mata i Yahuwe (YHWH), me rawa ni ra kana ka mamau era qai tokara na isulu vivinaka.


NA IVAQA NI BULA (FOOD FOR THE SOUL)
Na yalewa lialia e voravora, o koya e na sega ni vakasama, ka sega ni kila e dua na ka. 14 O koya e na dabe toka e na nona mata ni katuba ni nona vale, se e na dua na idabedabe e na tikina cecere, e na loma ni korolevu, 15 Me kacivi ira tiko era tavali, vei ira era lako tiko ga vakadodonu e na nodra ilakolako, 16 O koya e sega ni matata tiko vua na ka gole mai ike! Vei koya e gogo tiko na nona lewa-e-loma, e na kaya o koya, 17 Na wai butakoci e kamikamica; na kakana e laukana vakavuni e maleka.18 Ia o koya e sega ni kila ni ra tu ekeya o ira na mate,  ni o ira era ciqoma ni na nona veisureti, era sa tu sara ga e na  buto titobu i She’ola;


LOMANI YAHUWE NA NOMU KALOU (LOVE YHWH YOUR MIGHTY ONE
Yahuwe (YHWH), e na vakacava soti na kena dede na nomuni vakaraica toka ga mai kina? Vueti au mai na nodra saqati au tiko, vakabula na bula duabau e tiko qo vei au, mai vei ira na laione. 18 Au na vakavinavinaka vei kemuni e  na loma ni isoqosoqo levu; au na vakamuduo vei kemuni e na kedra maliwa na tamata e lewe vuqa. 19 Kakua ni laivi ira e sega ni dodonu me ra kequ meca, me ra veidredrevaki e na vukuqu; kei ira era sevaki au ni sega na vuna, kakua ni laivi  ira me ra beci au. 20 Baleta o ira era sega ni cavuta na vosa ni sautu, ia era dau navuca ga na veisala me ra vakacalai ira kina era vakaitikotiko e lomanivanua e na sautu. 21 Era kaila me ra vakasewasewani au, A tu, a tu, keimami a raici iko e na mata i keimami. 22 Oni a raici ira i Yahuwe (YHWH);  kakua ni toka vagagalu. I Yahuwe, kakua ni tu vakayawa mai vei au. 23 Yadra mai, tu mai, kemuni na noqu Kalou (Mighty One), na noqu Sau (Sovereign), Sabai i au kei na noqu ile. 24 Vakatulewataki au, i Yahuwe (YHWH) noqu Kalou (Mighty One) e na yavu ni nomuni yalododonu. Kakua ni laiva me cegu na yalodra e na vukuqu. 25 Kakua ni laivi ira me ra kaya e vuniyalodra, Qori! Eda sa rawata na veika eda a vinakata! Se me ra kaya, Eda sa tilomi ira rawa! 26 Me yaco mada ga vei ira e vakacegui na yalodra e na vuku ni noqu leqa, me ra vakarogocataki ka vakamaduataki.
Me yaco mada ga vei ira era vakalevulevui ira vakataki ira e na vukuqu, me ra kovuti e na madua kei na veilecayaki. 27 Ia me yaco mada ga vei ira era marautaka na noqu yalododonu, me ra kaikaila e na reki kei na mamarau. Laivi ira me ra dau kaya e veiveigauna, E wacava na vakaitamera i Yahuwe (YHWH) o koya e dau marautaka ni ra tiko sautu na nona dauniveiqaravi! Na yamequ e na tusanaka na nomuni yalododonu ka vakacaucautaki kemuni e na loma ni siga taucoko.


Read The Tanakh in a Year (Wilika Na iVola Tabu E Na Dua na Yabaki).
Siga (Day)/Blog
Tikinisiga (Date)
Blog No. 148 in 5773 (Total 1889)
February 16, 2013
Reading
Hebrew Date
M #12: Adar 06, 5773
Click The Bible Text To Read It In Gateway In Another Language Or Version


YHWH bless you and keep you; 25 YHWH make his face shine upon you and give you life; 26 YHWH lift up his countenance upon you and give you peace. B’midbar 6:24-26 May the Name of Yahweh, Mighty One of Avraham, Yitz'chak and Ya'akov be freely published in the world today, so people can know him and find blessings.

1 comment:

Anonymous said...

|
6. BranF name ABILITY: It is possible to earn large aFFiliate income From any aFFiliate program which, encourages you [url=http://www.germanylovelv.com/]Louis Vuitton Outlet/[/url]
branF or customize promotional material[url=http://www.germanylovelv.com/]Louis Vuitton Outlet[/url]
A program that For instance gives you the opportunity, [url=http://www.germanylovelv.com/]Louis Vuitton kopierte Tasche kaufen[/url]
branF a promotional, Free copy oF their aFvertising anF marketing material is a gooF program with great potential.To perForm this, you'll neeF [url=http://www.germanylovelv.com/]Louis Vuitton Outlet/[/url]
always make use oF the best proFucts with the Feal with, as well as the iFeal binFing solutions as well as, the most eFFective complete colour Fesign[url=http://www.germanylovelv.com/]Louis Vuitton kopierte Tasche kaufen[/url]
The improveF your aFFresses are, the more persons will be attracteF [url=http://www.germanylovelv.com/]louis vuitton knolckoffs[/url]
pick it up anF reaF it. RegarFless oF whether the insiFe webpages are printeF in black anF white ink on low cost paper, so long as the quilt is extraorFinary, it ought to be reaFy [url=http://www.germanylovelv.com/]Louis Vuitton Outlet[/url]
Fo its occupation eFFectively..
|